Confederation Park (Evraz Place)

Coors Light Party in the Park | 4 – 7 p.m.

Coors Light Party in the Park is the brand new official Saskatchewan Roughriders free pregame event being held in the recently renewed Confederation Park!

Everyone is welcome down to Confederation Park to participate in the pregame festivities.

From family-friendly inflatables and football drills to DJ performances and food/drink vendors, there’s something for Rider fans of all ages. Do yourself a favour and join us on kicking off the 2017 CFL season in style!

July 1 will kick-off the Inaugural Season 2017 for the Saskatchewan Roughriders with the first home game being played in new Mosaic Stadium against the Winnipeg Blue Bombers. For team and ticket information, visit: riderville.com

Complete list of entertainment, events and timeslist


Parc de la Confédération (Place Evraz)

Party dans le parc, de Coors Light

16 h à 19 h

Le Party dans le parc, parrainé par Coors Light, est le nouvel évènement avant-jeu officiel gratuit des Roughriders de la Saskatchewan qui a lieu dans le Parc de la Confédération nouvellement réaménagé! 

Tout le monde est invité à se rendre au Parc de la Confédération pour participer aux festivités de l’avant-jeu. 

Des jeux gonflables pour les familles aux exercices de football aux performances de DJ et aux vendeurs de nourriture et de boissons, il a de quoi pour les fanatiques des Riders de tous les âges.  Accordez-vous l’occasion de vous joindre à nous pour lancer la saison 2017 de la LCF avec style! 

Le 1er juillet verra l’inauguration de la saison 2017 pour les Roughriders de la Saskatchewan, et le premier match de football à domicile sera joué dans le nouveau stade Mosaic contre les Blue Bombers de Winnipeg.  Pour des informations sur l’équipe et sur des billets, visitez riderville.com.